1. Газета психолог. Шкілький світ.

2. Психодіагностика. Методика «Чоловічки на дереві»

Тест на виявлення аудіалів, візуалів, кінестетиків.

1. Уявіть себе на березі моря. Що вам найперше уявляється:

A) шум моря;

Б) морський пейзаж;

B) приємне лежання на піску.

2. Уявіть собі, що ви гуляєте в лісі. Що вам прийшло в першу чергу в голову:

A) шум лісу;

Б) зелень лісу;

B) як ви легко дихаєте.

3. Уявіть собі, що на вас накричали, що вам уявляється:

A) крик;

Б) вираз обличчя співрозмовника;

B) неприємне почуття.

4. Що на вашу думку, означає слово «розвідати»:

A) підслухати;

Б) підглянути;

B) вивідати;

5. Яке слово асоціюється у вас зі словом «концерт»:

A) слухати;

Б) бачити;

B) танцювати.

Підрахуйте свої результати. В кого вийшло більше літер «а», «б»,»в». «А» - аудіаліст, «б» - ви візуаліст, «в» - кінестетик (емоційно - чуттєвий шлях).

Психодіагностика " Чоловічки на дереві"

«Розгляньте це дерево. Ви бачите на ньому і поряд з ним багато чоловічків. У кожного з них різний настрій і вони займають різні положення. Візьміть олівець і розфарбуйте того чоловічка, котрий нагадує вам самого себе, схожий на вас, відображує ваш настрій. Ми перевіримо наскільки ви уважні. Зверніть увагу, що кожна гілка дерева може бути рівною вашим досягненням і успіхам. Потім візьміть олівець і розмалюйте позицію, того чоловічка на чийому місці ви хотіли б бачити свою маму, тата, сестру чи брата, друга». Працюємо з другим малюнком. «Тепер візьміть олівець і розфарбуйте того чоловічка, котрим ви хотіли б бути і на чийому місці ви хотіли б знаходитись. Після цього візьміть олівець і розфарбуйте чоловічка, який нагадує вам вашу маму, тата, сестру чи брата, друга». Малюнок до методики Я - Мама - Тато - Сестра чи брат - Друг -

Інтерпретація результатів

Інтерпретація результатів проводиться виходячи з того, які позиції вибирає дана дитина, з положенням якого чоловічка ототожнює своє реальне та ідеальне положення, чи є між ними різниця. Також звертаємо увагу на те, які позиції вибирає дитина для членів своєї сім’ї та друзів і яка різниця між реальними та ідеальними. Для зручності пояснення для кожної фігурки присвоєно свій номер. 1- Втома, загальна слабкість, астенія. 2- Відсторонення, занурення в себе. 3- Дружня підтримка. 4- Установка на подолання перешкод. 5- Стійкість положення, бажання досягати успіху не долаючи перешкод. 6- Мотивація на розваги. 7- Подолання перешкод. 8- Страх рухатися далі. 9- Кризовий стан, «падіння» в безодню. 10- Установка на подолання перешкод. 11- Розваги, фантазування. 12- Установка на подолання перешкод. 13- Можливий регрес. 14- Замкнутість, відсторонення. 15- Дружня підтримка. 16- Злісність, агресивність. 17- Тривожність, відчуття небезпеки. 18- Потреба у повернені у минуле, для того щоб завершити якийсь процес. 19- Установка на лідерство 20- Тривожність.

Тест для підлітків: “Визначення самооцінки”

Тест включає 32 судження, з приводу яких можливі п’ять варіантів відповідей, кожна з яких кодується балами за схемою:
дуже часто – 4 бали;
часто – 3 бали;
інколи – 2 бали;
рідко – 1 бал;
ніколи – 0 балів.
Судження:
1. Мені хочеться, щоб мої друзі мене підбадьорували.
2. Постійно відчуваю відповідальність за доручену мені роботу.
3. Я турбуюсь за своє майбутнє.
4. Багато хто мене ненавидить.
5. Яволодію меньшою ініциативою, ніж інші.
6. Я турбуюсь за свій психичний стан.
7. Я боюсь виглядати дурнем.
8. Зовнішній вигляд інших набагато кращий ніж мій.

9. Я боюсь виступати з промовою перед незнайомими людьми.

10. Я допускаюсь помилок.
11. Як шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми.
12. Як шкода, що мені не вистачає впевненостві у собі.
13 .Мені б хотілось, щоб мої дії частіше схвалювали інші.
14. Я надто скромний.
15. Моє життя бескорисне.
16. Багато хто неправильної думки про мене.
17. Мені ні з ким поділитися своїми думками.
18. Люди чекають від мене багато.
19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.
20. Я трохи бентежусь(неяковію).
21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.
22. Я не відчуваю. себе в небеспеці.
23. Я часто хвилююсь і даремно.
24. Я ніяковію, коли вхожу до кімнати, де вже сидять люди.
25. Я себе постийно відчуваю скутим.
26. Я думаю що люди говорять про мене за моєю спиною.
27. Я впевнений, що люди майже все сприймають набагато легше, ніж я.
28. Мені здається, що зі мною має трапитись яка-небудь неприемність.
29. Мене хвилює думка про те, як люди ставляться до мене.
30. Як шкода, що я не такий комуникабельний.
31. У суперечках я висловлююсь лише тоді, коли впевненний у своїй правоті.
32. Я думаю про те, чого чекають від мене друзі.
Для того щоб визначити рівень самооцінки, необхідно звести бали за всіма 32 судженнями.
Сума балів від 0 – 25 свідчить про високий рівень самооцінки, за якою людина правильно реагує на зауваження інших і рідко сумнівається у своїх діях.
Сума балів від 26 – 45 свідчить про середній рівень самооцінки, за якого людина рідко страждає від “комплексу неповноцінності” і лише час від часу намагається підладнатися під думку інших.
Сума балів від 46 – 128 вказує на низький рівень самооцінки, за яким людина хворобливо переносить критичні зауваження на свою адресу, намагається завжди рахуватися з думками інших і часто страждає від “комплексу неповноцінності”.

Поділиться, який результат у вас. Тест на самооцінку для підлітків я виклала, тому що майже кожен підліток який до мене приходить – цікаветься саме самооцінкою і турбується про неї. Це притоманно цьому віку – сумніви, пошуки себе та пошуки, як оцінити свою особистість.

Тест: Що ти знаєш про ВІЛ – інфекцію?

1. СНІД – це… а) хвороба , якою можуть занедужати як дорослі, так і діти; б) вірус; в) рак крові; г)твій варіант відповідей;
2.Назви шляхи передачі ВІЛ:
3.Джерела зараження ВІЛ: а) тварини; в)ВІЛ – інфіковані люди; б)комахи; г) твій варіант відповідей;
4.Виглядати зовні ВІЛ- інфікована людина може: а) так; б) ні; в)не знаю.
5. ВІЛ знаходиться у: а) воді; г) повітрі; б) слині; д) у всіх біологічних рідинах організму людини; в) крові; е) твій варіант відповідей.
6.Чи існують ліки проти ВІЛ – інфекції і СНІДу? а) так; б) ні; в)не знаю.
7.Чи може людина бути ВІЛ – інфікованою і не знати про це? а) так; б) ні;
8.ВІЛ – інфіковані учні можуть ходити до школи? а) так; б) ні;
9. ВІЛ – інфіковані люди повинні бути ізольовані від суспільства. а) так; б) ні;
10. Назви засоби захисту від СНІДу:
Кiлькiсть переглядiв: 645